جذابیت دکوراسیون طلا فروشی با جعبه های شیشه ای

طراح داخلی باید همه نکات مهم را در رابطه با طراحی مغازه طلا و جواهر، مد نظر داشته باشد و در طراحی فضا در کنار توجه به زیبایی، مباحث امنیتی را نیز رعایت کند تا برای فعالیت صاحب مغازه مشکلی ایجاد نشود. پس تمام کسانی که به دنبال محصولات مورد نیاز در رابطه با این مورد هستند به راحتی میتوانند با مراجعه به وب سایت رامادُر به اطلاعات کامل و دقیقی در رابطه با قیمت محصولات و جزئیات محصولات دسترسی پیدا کنند. با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بخش وبلاگ؛ در این بخش مقالات راجع به این حرفه و کسب و کار نوشته می شود که این قسمت در سئوی سایت می تواند تأثیر زیادی داشته باشد. به این صورت که دکور این مغازه مسیر حرکت خریداران با بخش قرار گرفتن خریداران تفکیک گردد. نمونه طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی طراحی دکوراسیون داخلی طلا فروشی دارای برخی ویژگی های خاص است که در طراحی باید اعمال شود . کاربرد درب ایمن و کاملا ضد سرقت و به کاربردن شیشه های مینیرالی، برای طلا فروشی حائز اهمیت است. شاید بتوان به جرات گفت: نورپردازی مناسب حتی از خود دکوراسیون هم مهمتر است زیرا شما حتی اگر بهترین دکوراسیون مغازه جواهر فروشی را داشته باشید اما از نورپردازی مناسبی استفاده نکنید نخواهید توانست زیبایی واقعی دکوراسیون خود را برای مشتری ها به نمایش بگذارید. این نکته را در نظر داشته باشید که کارهای که در خصوص طراحی داخلی طلا فروشی انجام می دهید می تواند باعث بهبود عملکرد مغازه شما شود. وجود چه اِلمان هایی در یک مغازه ، شما را به سمت آن جذب می کند؟ برای مثال اگر می خواهید ویترین مغازه ی شما معرف فروشگاه لباس بانوان باشد، با ایجاد اشکال منحنی و ظریف و استفاده از رنگ های روشن و ملایم به طراحی ویترین بپردازید، در این صورت، ظرافت را با کمک اشکال هندسی به شیوه ای غیر مستقیم نمایش داده اید.

از نورهای متحرک میتوانید جهت جذابتر نشان دادن کف چین ویترین و درون فضای فروشگاه استفاده کنید و باعث جلب توجه اشخاص شوید که این مورد حواس فرد را به خودش معطوف نماید و باعث شود که مشتری به سمت مغازه جهت خرید طلا گام بردارد. نورپردازی مناسب سبب میشود که محصولات جذابتر و شیکتر به نظر برسند، انعکاس ملایم نور محیط را چشمنواز میسازد و کالاها را براق جلوه میدهد، بنابراین احساس خوشایندی در مشتریان به وجود میآورد، البته استفاده از نورهای خیره کننده در دکور مغازه رونق را از مغازه میگیرد زیرا کالاها دیگر مجالی برای خودنمایی پیدا نمیکنند. رنگ بندی در یک لایه نازک و مطابق با احساسات و افکار روانشناختی مخاطب از طرق مختلف می تواند پر از انرژی، راهنما کننده به سمت خرید و یا شاید حتی خنثی باشد. نور پردازی به کمک چراغهای LED که معمولا بر روی سقف فروشگاهها نصب میشود میتواند تکمیل کننده یک دکوراسیون باشد. و برای مغازه دارای سقف کوتاه از پنل های LED استفاده میشود. این که کانتر طلا فروشی باید چطور باشد یکی از نکته های مهم در طلا فروشی است مخصوصا برای طلا فروشی های کوچک که باید طوری طراحی شود که دید خوبی به ویترین از بیرون داشته باشد تا در صورت انتخاب از ویترین به آن کنترل کامل داشته باشد.

زمانی که بر روی طلا و جواهرات نور تابیده میشود، درخشش طلا و سنگهای قیمتی برای شما نمایان میشود که زیبایی آن را چند برابر میکند. طوریکه لوازم داخل ویترین به طور خلاصه آنچیزی را که انتظار دارید در داخل مغازه مشاهده کنید بنمایش می گذارند. حال طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی می تواند علاوه بر افزایش حس خوب مشتریان، باعث افزایش محبوبیت مغازه شما در کوتاه ترین زمان ممکن شود. اما در طراحی داخلی یکپارچه، کانتر و باکس های متعددی جانمایی می شود که چون از جنس شیشه اند، مشتریان می توانند از تمام جهات جواهر و طلای مد نظر خود را مشاهده کنند که در این صورت برای بررسی، نیازی به بیرون آوردن طلا یا جواهرات متعدد برای انتخاب نیست.

ویترین مغازه شما می تواند پیغامی را به مخاطبان شما منتقل کند که برای آنها هم مهم است و هم تاثیر گذار. همان طور که گفتیم ویترین مغازه ها پل ارتباطی مشتریان مغازه شما است و هر چه این پل ارتباطی خوانا تر، شفاف تر و با مبانی زیبایی شناسانه همخوانی داشته باشد، تاثیر مثبت تری را روی مشتریان شما خواهد گذاشت، بهتر است ویترین مغازه تان پیغامی صاف و شفاف را برساند، داشتن ویترینی زیبا و در عین حال کاربردی کار سختی نیست. حالا که صحبت از رنگ و نور در طراحی دکوراسیون ویترین مغازه شد، شاید بد نباشد کمی این موضوع را باز تر کنیم. به این موضوع دقت لازم را داشته باشید که هر چقدر هم که کالای شما لوکس باشد اما اگر رنگ بندی محیط شما و نور دهی آن مناسب نباشد شاید نتواند آن چنان که شما می خواهید جلوه و نمای لازم را به مشتری ارائه کند. علاوه بر موضوع زیبایی شناسی ، مسایل دیگری در طراحی دکوراسیون طلا فروشی واجب به نظر می رسد .

طراحی داخلی طلافروشی به عنوان یکی از محیط های کاری متفاوت می تواند بسیار حائز اهمیت باشد. بکارگیری رنگ های فانتزی مثل سبز و صورتی خارج از عرف طراحی طلافروشی محسوب می شوند و حس کلاسیک و لاکچری بودن را از محیط می گیرند. استفاده از رنگ هایی مثل سفید و طلایی که لوکس به نظر می رسند و همچنین مانع جلوه ی طلا و جواهرات نمی شوند، در طراحی داخلی طلا و جواهر فروشی ها از دیرباز معمول بوده است.استفاده از رنگ های تند و جسورانه مثل سبز و قرمز در طراحی داخلی طلا فروشی ها چندان معمول نیست، اما اگر طراح با خلاقیت با استفاده ی گزینشی از این رنگ ها، سعی در ایجاد تمرکز بر قسمتی از فروشگاه یا روی کالایی خاص داشته باشد، می تواند نتیجه ای مناسب و متفاوت به همراه داشته باشد. به کارگیری از دیگر اقسام هندسی می تواند زیبایی محیط فروشگاه شما را دو چندان نماید. یکی از مهمترین فاکتورهای حائز اهمیت در طراحی وب سایت و پلتفرم های فروشگاهی بخش انبارداری و موجودی کالاست که یک وب سایت فروشگاهی اصولی و استاندارد بایستی از این مهم بهره مند باشد تا محصولات ناموجود به صورت خودکار و داینامیک در معرض دید اولیه مشتریان قرار نگیرد و یا با لیبل ناموجود مشخص گردند و یا محدودیت باقی مانده موجودی کالا به مشتری نمایش داده شود تا مشتری سریعا قبل از اتمام کالا اقدام به خرید نماید یا همچنین زمانی که موجودی محصولی ناموجود است با تجدید موجودی محصول به مشتری از طریق پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی شود که این مهم در شبکه های اجتماعی و یا اینستاگرام تعبیه نشده است، یا همچنین بخش سفارشات که شامل سفارش درخواستی مشتری، شماره تماس، آدرس و دیگر اطلاعات وی است تا در هر زمان در صورت نیاز بتوان به سرعت و به راحتی به آن ها دسترسی داشت.

بدون تردید نورپردازی در طراحی داخلی مغازه طلا فروشی اهمیت زیادی دارد. زیرا هنگامی که سارقین سعی در شکستن ویترین های جواهرات را دارند، شیشهبه همان سرعتی که فکر می کردند نمی شکست و قبل از رسیدن پلیس با کالای کم و حتی بدون کالا فرار کردند. هیچ شخصی حاضر نیست در داخل مغازه ای کم نور به خرید جواهرات مورد نظر خود بپردازید، زیرا مکان کم نور احساس ناامنی را در مشتری بوجود می آورد و در کنار اینکه نمی تواند دید خوبی روی اجناس موجود در مغازه داشته باشد، از بالابردن بودجه خود برای خرید نمونه های بهتر و سنگین تر نیز هراسناک است. در گذشته فلورسنتها (لامپهای مهتابی) فقط انتخاب موجود تمام مصرف کنندگان برای روشنایی طبقات و همچنین ویترینهای طلافروشیها بود که طراحان داخلی از آنها به منظور طراحی مغازهها استفاده میکردند. به جز استفاده از متریال شیشه برای واضح بودن زیباترین کالکشن های جواهرآلات، نورپردازی مناسب در داخل مغازه نیز بسیار مهم می باشد. بهترین توصیه برای به روز کردن ویترین این است که با داشتن یک ویترین خلوت شما می توانید با ورود اجناس جدیدتر به فروشگاه و مغازه به راحتی جدیدها را با قدیمی ها جابه جا کنید.

برای این کار بهتر است به گروه های متخصص طراحی ویترین و غرفه های نمایشگاهی مراجعه کنید. بیشترین قشری که به طلا فروشی ها مراجعه می کنند بانوان هستند و به همین دلیل استفاده از رنگ و متریال ها باید با دقت عمل بیشتری صورت بگیرد. قدرت تاثیر گذاری رنگ ها و متریال های به قدری زیاد است که حتی در جذب مشتری و میزان فروش نیز موثر هستند و هرچه طلافروشی خاص تر و تلفیق پارامتر هایی مانند متراژ، امنیت ویترین و در نهایت خلاقیت های شیک و پر زرق و برق بیشتر باشند، کارآمدی بیشتری را برای جذب مشتریان خواهد داشت. متفاوت است. حال قصد داریم به بررسی مختصری از ویترین مغازه ها اشاره کنیم که چطور بر پیشرفت و جلب مشتری بیشتر تاثیر می گذارد. با استفاده از یک نورپردازی مناسب می توانید یک محصول خاص را در ویترین مغازه خود به عنوان نقطه کانونی تبدیل کنید و آن را در مرکز دید همگان قرار دهید تا توسط همین جنس خاص مشتریان به داخل مغازه کشیده شوند و مدل های دیگر را نیز بررسی کنند. پویانو در این مطب به بررسی چگونگی طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر خواهد پرداخت و نکاتی را در این رابطه برای بهبود کیفیت طراحی این فضا با شما در میان خواهد گذاشت.

دکوراتور باید به این نکته توجه نماید که طلا همانند سایر اقلام دیگر نیست که در صورت تقاضای مشتری، فروشنده آن را در اختیار وی قراردهد. این موضوع در طراحی داخلی طلافروشی نیز مورد توجه می باشد زیرا فروشنده بدین روش جواهرات خود را به نمایش می گذارد و قرار دادن این زیور آلات در یک ویترین و یا حتی کانتر زیبا می تواند تاثیر زیادی بر روی دیدگاه مشتری بگذارد. طراحی ویترین می بایست فضای داخلی را تا حدی به نمایش بگذارد و تمام سطح خارجی فروشگاه پوشیده از طرح ها و مانکن های مختلف نشود. خوشبختانه وجود عرضهکنندگان معتبری مانند رامادُر سبب شده است تا امکان دسترسی به انواع شیشه های رنگی با طرح ها و رنگ های مختلف و قیمت بسیار مناسب به راحتی امکان پذیر گردد. این مبلمان دارای تنوع بینظیری از رنگ و طرح هستند که به راحتی میتوانید با دکوراسیون خود ایجاد هماهنگی کنید. در این شکی نیست که شما هم این را می دانید ولی هماهنگی رنگ و چیدن اجناس کاری است که باید اهل ذوق و صاحب تخصص ها انجام دهند. طراحی طلافروشی لوکس،باعث افزایش راندمان کاری شما می شود و یکی از روش های رقابت با رقبایتان می باشد.یکی از اصلی ترین مرحله ی طراحی طلافروشی،طراحی ویترین آن است،زیرا مشتری اولین چیزی را که مشاهده می کند ویترین طلافروشی است.

بهتر است برای انتخاب رنگ های دکوراسیون از رنگ های مکمل و متضاد یکدیگر استفاده کنید که به دلیل جلب نظر جذابیت بیشتری را در دکوراسیون ایجاد می کنند. برای دکوراسیون مغازه طلا فروشی می توان از سبک های مختلف و متنوعی استفاده کرد. نتیجه می گیریم در طراحی مغازه دکوراسیون داخلی بسیار مهم است. معمولا طراح دکوراسیون داخلی با توجه به نوع فرم های طراحی داخلی ، بهترین متریال را در دکوراسیون مغازه طلا و جواهر نظر می گیرد. خریدارمی تواند با خیال راحت و بدون هیچ نگرانی، جواهر مورد نظر خود را از زوایای مختلف و با دقت دیده و بهترین انتخاب را داشته باشد.